Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Apie nieką. 7


VII

Mylimojo butas. Jis guli,rūko. Įeina Precious. Vilki raudoną suknelę.

Mylimasis:Tu,gal visai trenkta? Kaip drįsti čia ateiti,net nepasibeldusi. Nešdinkis.
Precious:Tu man neatsiuntei atviruko.
Mylimasis:Tai kas? Čia ne priežastis ateiti pas mane.
Precious:Taip greitai grįžai?
Mylimasis:Taip,o ką? Nesimato?
Precious:Šiandien antradienis,todėl ir atėjau.
Mylimasis:Klausyk,man nerūpi,kokia šiandien diena. Nešdinkis.
Precious:Antradieniais aš visada tave lankau.
Mylimasis:Vos kelias dienas turėjau atsipūsti,o tu vėl mane vargini. Ką? Nesitikėjai. Užknisai mane. Daugiau čia neik..
Precious:Bet aš noriu pasikalbėti. Man reikia viską išsiaiškinti.Man reikia,kad išklausytum,o tada tikrai paliksiu tave vieną.
Mylimasissis:Net neketinu klausytis tavo paistalų,o juolabiau,kad tuoj pratrūksi verkti. Kūkčiosi dienų dienas,o aš juk nieko nepadariau,ko pati nenorėtum. O gal nori pakartoti? Aišku,kad nori. Trokšti manęs kiekvieną akimirką,kai esu šalia. Nagi,renkis. Tu virpi nuo kiekvieno mano prisilietimo

Precious skruostais rieda ašaros.Mylimasis artėja link jos.

Mylimasis:Nagi,tik nepradėk. Visada norėjai manęs. Troškai kaip niekas netroško. Nusirenk. Precious man,reikia tavęs,kaip nieko kito. Nusirenk. Būk su manim,leiskis mylma,nes tik aš galiu tai suteikti.

Precious nusirengia.

Mylimasis:Tu man reikalinga,kai esi nuoga.

Mylimasis stovi prie lango,jis rūko. Precious lėtai prieina ir pasičiumpa vieną cigaretę. Abu tylėdami kurį laiką rūko. Užgesinęs cigaretę Mylimasis atsigula į lovą.

Precious:Aš myliu tave.

Mylimasis pasimuisto lovoje,tingiai pakelia galvą:

Mylimasis:O,aš tavęs ne. Niekada nemylėsiu. Aš nemyliu nieko. O jeigu kada ir mylėsiu,tai tikrai ne tave. Nagi,pažvelk į save,kokia esi apgailėtina. Jau kartojai tai tūkstančius kartų,bet pakartosiu dar kartą. Tu esi apagailėtina. Gal pagaliau suprasi. O gal ir ne. Ir koks dabar skirtumas. Greičiau apsirenk ir neždinkis. Ir šįkart tikrai visam laikui,nes esi galutinai man nebereikalinga. Gatvėje geresnių galiu susirasti. Jos bent jau atėjusios dulkintis nežliumbia.

Precious:Aš myliu tave.

Precius užsivelka raudoną suknelę. Prieina prie mylimojo ir jį pabučiuoja.

Precious:Myliu.
Mylimas:Beprote,ką tu darai?

Juos apgaubia aklina tamsa.


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Apie nieką. 3.

III. Mylimojo butas. Jis guli,rūko,klausosi muzikos. Pasigirsta durų skambutis. Precious vilki baltą suknelę. Mylimasis:Užeik. Precious:Labas,tikiuosi netrukdau. Mylimasis:Visai ne. Sėskis. Ko nors gersi? Precious:Ne,dėkui. Aš tik trumpam užbėgau. Girdėjau negaluoji. Mylimasis:Na,taip šiek tiek.Bet nieko rimto. Daktarai sakė,kad paprasčiausias gripas. Dar porą dienų ir būsiu sveikas. O,tikrai nieko nenori? Precious:Ne,dėkui. Norėjau tik pažiūrėti,kaip laikais. Džiaugiuosi,kad nieko rimto. O dabar jau eisiu. Nenoriu trukdyti,tau reikia poilsio. Mylimasis:Visai netrukdai. Jau atsibodo vienam gulėti. Gerą,kai kažkas aplanko. Tai papasakok,kas naujo? Precious:Nudvėsė mano šuo. Mylimasis:O,kaip liūdna,Precious. Precious:Galbūt. Labiau keista,jis buvo su manim jau tiek daug metų. O dabar jo nebėra. Jis taip ėmė ir nudvėsė. Vieną rytą tiesiog neatsikėlė ir nepasiprašė į lauką. O aš vis kiekvieną rytą pabundu tapačią valandą ir ruošiuosi keltis vesti jį į lauką,prie

Apie nieką 4.

IV Kalėjimo vienutė. Prie stalo sėdi Inspekorius,rankose laiko stiklinę vandens. Precious guli ant grindų. Vilki juodą suknelę. Inspektorius:Atsisėsk. Precious net nepajuda iš vietos. Inspektorius:Aš tau sakau gražiuoju,atsisėsk. Negi nieko nesupratai per šią naktį? Precious nejuda. Inspektorius atsikelia prieina prie jos ir grubiai pakelia nuo žemės. Nutempia prie stalo ir pasodina ant kėdės. Inspektorius:Taigi,pradėkime nuo pradžių. Kuo tu vardu? Precious:Mano vardas-Precious. Inspektorius:Tu ir vėl mane nervini. Kas gali duoti tokį kvailą vardą? Precious:Mano vardas-Precious. Inspektorius:Bet tu tikra nevisprotė. Idiotė. Kvaiša. Melagė. Tu,tu,žmogžudė. Precious:Aš nieko nepadariau. Inspektorius:Jeigu tuoj pat nepradėsi sakyti tiesos,aš,tau pažadu,prisiekiu,kad daugiau gyvenime negausi nė gurkšnio vandens ir po kelių dienų pastipsi. Precious:Mano vardas-Precious. Aš nieko nepadariau. Precious gauna pirmąjį smūgį. Inspektorius:Tu,čia ja