Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Apie nieką. 2

II.

Kalėjimo vienutė. Prie stalo sėdi Precious ir Inspektorius.
Precious vilki juodą suknelę.

Inspektorius:Dar kartą klausiu. Kur paslėpei kūną?
Precious:Aš nieko nepadariau.
Inspektorius:Nevesk manęs iš kantrybės ir geriau gražiuoju viską prisipažink.
Precious:Aš nieko nepadariau.
Inspektorius:Klausyk,man jau atsibodo. Jeigu ne,tu galbūt dar spėčiau grįžti namo,nepapulti į piką ir pažiūrėti futbolo rungtynes. Todėl gražiuoju prisipažink.
Precious:Aš nieko nepadariau.
Inspektorius:Tapati giesmelė,kaip ir vakar. Nustok meluoti ir galų gale prisipažink.Kitaip,nežinai,kas tavęs laukia.
Precious:Aš nieko nepadariau.
Inspektorius:Nebandyk mano kantrybės. Visi įrodymai prieš tave,jeigu neprisipažinsi geruoju,tavo prisipažinimą išgausiu bloguoju. Dar kartą pasakyk savo vardą.
Precious:Precious.
Inspektorius:Baik išsidirbinėti. Rašyk ant lapo savo tikrą vardą,pavardę ir prisipažinimą.
Precious:Mano vardas Precious.
Inspektorius:Tu,gal visai kvaila? Kas gali turėti tokį vardą?
Precious:Mano vardas Precious.

Precious gauna pirmąjį smūgį.

Inspektorius:Matai,kad aš nejuokauju. Geriau greičiau sakyk visą tiesą.
Precious:O jeigu,ne?
Inspektorius:Tada gausi dar ir kolegas pasikviesiu,kad padėtų.
Precious:Aš nieko nepadariau.
Inspektorius:Klausyk,kvaile. Jeigu manai,kad esi labai protinga,taip elgdamasi,tai klysti. Aš tavęs paskutinį kartą prašau,prisipažink.
Precious:Aš ir prisipažįstu. Aš nieko nepadariau. Tik jums šis prisipažinimas netinka.
Inspektorius:Tu,tikra idiotė. Visas butas buvo pilnas tavo piršto atspaudų. Tu,paskutinė matei jį gyvą ir drįsti dar teigti,kad nieko nepadarei. Net ir kvailiu aišku,kad čia tavo darbas.
Precious:Aš nieko nepadariau.

Precious gauna antrąjį smūgį.

Inspektorius:Tu,tikrai tuoj gailėsies,kad neprisipažįsti. Neversk manęs tau dar kartą smogti.

Precious nieko neatsako.

Inspektorius:Na,ir iš kur atsiranda tokių kvailių,kaip tu. Tu šaltakraujiškai nužudei žmogį,o dabar sėdi ir visai be baimės žvelgi man į akis. Ciniškai teigi,kad nieko nepadarei. Esi, ne tik, netikusi žmogžudė,bet dar ir melagė.

Inspektorius prisidega cigaretę ir ima nervingai rūkyti. . Precious tyli.

Inspektorius:O dabar,ką vėl tylėsi,kaip ir visus kitus kartus? Tyla tavęs neišgelbės,jeigu ne aš,tada kitas žmogus išpeš iš tavęs tą prakeiktą prisipažinimą. O tada,brangioji,sėsi ilgam. Daugiau gyvenime nebeišvysi dienos šviesos. Nes už tai,ką padarei pasigailėjimo nėra. Tave,iškart užmužti reikėtų. Tu,net nežmogus,o tik bevertis žvėris,kuris niekam nerūpi. Teisėjams,advokatams nusispjauti į tave. Iškart gausi aukščiausią bausmę,jie net nebandys gilintis,o kodėl,tu taip padarei? Įsidėmėk,niekam nerūpi aplinkybės. Svarbiausia yra veiksmas ir pasėkmės,o pasėkmės tokias,kad tapsi tik eilinis beteisis kalinys. Todėl,greičiau prisipažink. Kalėjime galėsi tylėti į valias.

Inspektorius užgesinę cigaretę. Precious tyli.

Inspektorius:Klausyk,aš visai neturiu noro tavęs mušti. Ranka jau nebetokia jauna. Ir esu per daug pavargęs. Prisipažink gražiuoju,o tada nuvesiu tave į kamerą,kur bus lova,duosiu pavalgyti. Parūpinsiu kamerą,kur nebus kitų kalinių. Galėsi pailsėti.

Precious ima juoktis.

Precious:Tai štai,kaip veikia jūsų supuvusi sistema. Apkaltinsite tą,kuris neturi,kaip apsiginti,nes neturi,kas jį gina. Kankinsite jį. Uždarysite į kažkokią skylę,kad pradetų kraustytis iš proto. Neduosi valgyti,gerti,o jeigu dar vis neprisipažįsta,tai mušite tol,kol prisipažins,arba numirs. Aš jūsų nebijau. Jūsų žodžiai tik tušti grasinimai.  Aš niekada neprisipažinsiu,nes aš nieko nepadariau.

Precious gauna trečiąjį smūgį.

Inspektorius:Cinikė. Melagė. Matau,visa tiesa parašyta tavo akyse. Tavo akys bedvasios. Mirusios. Per gyvenime mačiau tiek žmogžudžių,kad pažįstu juos kaip nuluptus. Jūsų visų akys vienodos. Nes,kai nužudai žmogų negali išsisukti nepakenkęs sau. Nors ir esi gyva,tačiau viduje jau mirus. Tavo akys viską išduoda. Ne jį,tu nubaudei,o save. Pati kenti pragariškas kančias ir net neįsivaizduoji,kaip dar kentėsi. Jį tik išlaisvinai iš šio prakeikto gyvenimo. Suteikei malonę,o pati ilgai dar gyvensi šiose kančiose. Praleisi dar vieną naktį čia,gal ryte būsi sukalbamesnė. O taip pat negausi,nei gerti,nei valgyti,kol aš nepaliepsiu,kad būtų kitaip.Pažiūrėsime kieno bus viršus.


Inspektorius išeina. Precious lieka viena.
 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Apie nieką 4.

IV Kalėjimo vienutė. Prie stalo sėdi Inspekorius,rankose laiko stiklinę vandens. Precious guli ant grindų. Vilki juodą suknelę. Inspektorius:Atsisėsk. Precious net nepajuda iš vietos. Inspektorius:Aš tau sakau gražiuoju,atsisėsk. Negi nieko nesupratai per šią naktį? Precious nejuda. Inspektorius atsikelia prieina prie jos ir grubiai pakelia nuo žemės. Nutempia prie stalo ir pasodina ant kėdės. Inspektorius:Taigi,pradėkime nuo pradžių. Kuo tu vardu? Precious:Mano vardas-Precious. Inspektorius:Tu ir vėl mane nervini. Kas gali duoti tokį kvailą vardą? Precious:Mano vardas-Precious. Inspektorius:Bet tu tikra nevisprotė. Idiotė. Kvaiša. Melagė. Tu,tu,žmogžudė. Precious:Aš nieko nepadariau. Inspektorius:Jeigu tuoj pat nepradėsi sakyti tiesos,aš,tau pažadu,prisiekiu,kad daugiau gyvenime negausi nė gurkšnio vandens ir po kelių dienų pastipsi. Precious:Mano vardas-Precious. Aš nieko nepadariau. Precious gauna pirmąjį smūgį. Inspektorius:Tu,čia ja

Apie nieką. 7

VII .  Mylimojo butas. Jis guli,rūko. Įeina Precious. Vilki raudoną suknelę. Mylimasis:Tu,gal visai trenkta? Kaip drįsti čia ateiti,net nepasibeldusi. Nešdinkis. Precious:Tu man neatsiuntei atviruko. Mylimasis:Tai kas? Čia ne priežastis ateiti pas mane. Precious:Taip greitai grįžai? Mylimasis:Taip,o ką? Nesimato? Precious:Šiandien antradienis,todėl ir atėjau. Mylimasis:Klausyk,man nerūpi,kokia šiandien diena. Nešdinkis. Precious:Antradieniais aš visada tave lankau. Mylimasis:Vos kelias dienas turėjau atsipūsti,o tu vėl mane vargini. Ką? Nesitikėjai. Užknisai mane. Daugiau čia neik.. Precious:Bet aš noriu pasikalbėti. Man reikia viską išsiaiškinti.Man reikia,kad išklausytum,o tada tikrai paliksiu tave vieną. Mylimasissis:Net neketinu klausytis tavo paistalų,o juolabiau,kad tuoj pratrūksi verkti. Kūkčiosi dienų dienas,o aš juk nieko nepadariau,ko pati nenorėtum. O gal nori pakartoti? Aišku,kad nori. Trokšti manęs kiekvieną akimirką,kai esu šalia. Nagi,renki

Apie nieką. 6.

VI Kalėjimo vienutė. Inspektorius sėdi prie stalo. Precious sėdi atsukus nugarą. Vilki juodą suknelę. Inspektorius:Kvaila nevalgyti,kai tau,atnešamas maistas..Tau, ką? Jis per prastas? Precious:Ne. Inspektorius:Jeigu manai,kad nevalgydama kažką pakeisi,tai nė negalvok. Teisme visiems bus nusispjauti,kaip atrodai. Jiems nerūpės,kokia kankine tapai. Imk,rašyk prisipažinimą. Lapo viršuje vardas ir pavardė,o toliau viską detaliai išdėstai,kaip ir ką padarei. Inspektorius pastumia lapus.Precious nejuda iš vietos. Precious:Ne. Inspektorius: Kas ne? Nepradėkim visko nuo pradžių. Jau pakankamai tave kankinau,mušiau ir žeminau.Negi,tau neužtenka? Nagi,prašau,bent kartą pasielk protingai,viską užrašyk,papasakok man ir paliksiu tave ramybėje. Aš jau nebegaliu. Pirmą kartą, po šitiek metų darbo ir patirties kalinys mane varo iš proto. Nemanyk,kad viena tyli,buvo daug stipresnių,kurie daug ilgiau atsilaikė negu tu,dabar sėdi. Taigi,nebemalk čia šūdo,rašyk. Precious nejuda